tirsdag 26. februar 2008

Endelig trening.






Søndag var det endelig duket for IPO trening i Slagen igjen. Jeg var veldig spent på hvordan det ville gå med Asti, da det var noen måneder siden sist. Og jeg skal si at det ga resultat !! Allerede da vi var på vei ut på banen skjønte jeg at i Asti hadde vokst siden sist. Intensitetet var det ingen ting å si på. Og da Ingar la " armen " på bakken var Asti klar !! Den skulle ho ha. Og når ho endelig fikk ta tak, var det ikke snakk om å slippe. Den eide ho !! Endelig ser det ut som om dette begynner å sitte. Alle har jo sagt til meg at det kommer med tid og at Asti er veldig ung, men jeg er nå en utålmodig sjel når jeg brenner for noe, så nå var det jaggu på tide at ting begynte å skje. Alle de andre har kommet mye lenger i sin trening enn Asti og jeg, så når Ingar høyt og tydlig på slutten av treningen sa at idag var det Asti som hadde det beste bittet, ja da kunne jo ikke dagen være mer komplett. Tenke seg til........... bedre enn Pharos tilog med!! ( det må jo være lov å være litt skadefro en gang i mellom, og sole deg bittelittt i glansen ) Stakkars Vidar han fikk høre det noen ganger ut over kvelden. I tillegg hadde ikke Pharos og hans dag vært like god, men , men, det er jo kansje på tide at de sliter litt i bakkene de også.

Bissie begynner å kvikne til etter operasjonen nå. Borsett fra noen sting og en fin hvit " body " er tempramentet tilbake i den lille kroppen. Pharos får stadig klar beskjed om å LIGGE UNNA !!

Tok noen treningsbilder på søndag.

Ingar og ChuckTrond og AiraVidar og PharosFrode og HeroxAud og Cirka

Ingen kommentarer: