torsdag 2. oktober 2008

Høstferie.

Mens Vidar koser seg i 24 - 30 graders varme i Toscana i Italia får vi dagene til å gå med å fyre i peisen. For her er det mellom 7 - 10 grader, regnvær, og huskaldt.
Vel, verden kan være fryktelig urettferdig noen ganger synes nå jeg. Men hvis jeg prøver å se det fra en annen siden må jeg si at jeg er jo fryktelig stolt av han. At hans kunnskap om hund når både til Estland og Italia er jo helt imponerende. Så da for jeg heller godta at han er i Italia og trener hund, spiser spagetti og drikker ekspresso og hvitvin, mens jeg har høstferie i regnværet !!
Men............. det er ikke værre enn at jeg i bunn og grunn er stolt av GUBBEN !!

På tirsdag var Hanna, Ane og jeg også i det STORE utland. Vi var helt i Strømstad !! Første stopp på veien dit var på Fredrikstad Dyrehospital. Der er de nemlig spesialister på hundetenner. Pharos fikk den ene hjørnatanna knekt i kræsjen med Asti her tidligere. Så for at tunga ikke skal ski ut på sia er det vist viktig at denne ikke blir fjernet. Så for hans del ble det en ganske søvnfull dag. Den ble rotfylt, slipt og pyntet på. Riktig fin ble han. Deretter bar det videre på shopping på Godisfabrikken i Strømstad, og ferja hjem utpå kvelden. En slitsom, men veldig hyggelig jentetur.
En stor utfordring var det dog å være på tur med to fnisete fjortiser en hel dag.


Resten av høstferien har vi tenkt å tilbringe hjemme, bare kose oss, trene littt og prøve å rydde unna sommeren hvis det bare kan slutte å regne.

Til slutt tenkte jeg å sette inn noen flotte bilder vi har fått av Solvår fra stevnet vi var på for 14 dager siden.Tusen takk Solvår !!


Vidar og Pharos går spor.









En ivrig sportilskuer

Ingen kommentarer: