søndag 1. mars 2009

Grattis til Hanna og Bissie!!

I dag har vi vært på agilitystevne i Tønsberg Hundeklubb. Årets første stevne for Hanna og Bissie sto for dør. Litt spent og usikker på "formen" da det ikke har vært den helt store treninga på en stund var de, men Bissie har heller trent "kondisjon" ( les lek med Chatzi). Dette var tydeligvis en bra oppladning for Bissie, for det ble seier i klasse 2 og opprykk til kl.3!!! Det var skikkelig morro og se hvordan de koste seg i ringen. Gratulerer Hanna og Bissie.

Vi er kjempestolte av dere.










Chatzi var selvfølgelig med, og tok livet helt med ro. Etter en liten " pepptalk" med Bissie ( les apport med liten hund) og sjekking av forholda, eller dvs. de andre bikkjene, speakern, og hestemøkka var det tid for cola og avslapping. Og selvfølgelig, en hund med respekt for seg sjøl har da med egen stol !!

I dag er Chatzi 4 mnd og da er det vel helt lovlig å feire med en cola. Sjekk ØRENE !! For anledningen står de rett opp!! Begynner forhåpentligvis å snart ligne en schäfer??













Ellers er det ikke så mye som skjer her for tiden. Vi har nok godt av en pausen noen og enhver. Litt av grunnen til det er at vinteren vil ikke helt gi slipp. Det snør, og det snør masse, så sportrening er helt uaktuelt. Men vi får trent endel lydighet iallefall. Vi har fått låne en stor ridehall i Larvik. der er det iallefal snøfritt. Ellers går tiden med til jobb, snømåking ( med og uten hund ) og tur. For om vi er trøtt og lei av snø er det 4 andre som storkoser seg.

Denne er min................













og denne er min.......









og når jeg tenker meg om så er alt dette også mitt.............



























Egentlig er jeg rett og slett SJEF !!

Kansje en fremtidig redningshund stjerne ? Snøhuler var toppers.

VI STORKOSER OSS I ALL SNØEN !!














































Ingen kommentarer: