søndag 5. april 2009

Påskestemning

Easter egg peekaboo Endelig i dag titter solen fam og jeg kjenner at nå kommer snart våren. Kansje snøen her smelter snart så vi kan få begynt å gått litt spor igjen. Det gleder jeg meg til. Vi skal jobbe den første delen av påsken, men etter det har jeg bestilt masse flott sporvær.

Igår var Hanna og jeg i Ulefoss i bryllup. Det var vår gode venninne Kristin Larsen som ENDELIG skulle til alters. Og det var en utrolig flott sermoni i Ulefoss Kirke med strålende sol og reine vårstemningen. Synes det passer seg i den anledning å legge ut noen bilder av det flotte brudeparret. Gratulerer og lykke til Kristin og Stian.!!


Chatzi er en lærenem elev, og er fortiden veldig optatt av Bissie. Det Bissie gjør og der ho går skal Chatzi også prøve seg. Og DET er en stor fordel. Bissie er nemlig en liten hund med stor utforskertrang og er ikke redd for noe. Alt skal prøves. Her forrige dagen var det taket på det ene hundehuset som skulle forseres. Det var den naturligste ting i verden og sitte der og ha oversikten over resten av gjengen. Chatzi så selvfølgelig det og kunne ikke annet en å prøve ho også.

GOD PÅSKE !! Easter eggs 2


Ingen kommentarer: